Geoblog.pl    kozuszki6    Podróże    Life in the Middle East, czyli nasze 3 lata w Katarze, a takze podroze male i duze    Welcome Qatar!

Welcome Qatar!

Katar
Katar, Doha

Po godzinnym locie z Arabii do Kataru wylądowaliśmy wreszcie w stolicy, czyli naszym nowym miejscu zamieszkania. Była godzina 22.30, a na zewnątrz 37 stopni :) Po wyjściu z klimatyzowanego lotniska oblepiła nas fala gorącego i suchego powietrza. Dziwne uczucie, to zupełnie inny rodzaj upału niż w Polsce. Na lotnisku czekał na nas Olo i ktoś z uniwersytetu z kluczami do naszego mieszkania.
I oto rozpoczęła się nasza przygoda w tym dalekim kraju.

jarekja
jarekja - 2009-08-20 16:48
Powodzenia! Ja spędziłem ponad 10 lat swojego życia w Kuwejcie. Katar to chyba dobre miejsce wypadowe na azje afrykę, australię... patrząc na siatke połączeń Quatar Airways :)

kozuszki6
kozuszki6 - 2009-08-20 17:13
Hej! Nie-dziękujemy, zeby nie zapeszyć. Zamierzamy pozwiedzac troche swiata, w planach jest Madagaskar ze znajomymi geologami :) jak na razie updejtuje Katar, bo jakby nie patrzac jestesmy tu miesiac.

kiclaw
kiclaw - 2009-09-17 10:24
Wow, Kataru to jeszcze na Geoblogu nie bylo (Madagaskaru tez nie). Powodzenia :)

mirka66 - 2010-11-17 13:19
Kiclaw-mylisz sie.Madagaskar juz byl.Wejdz na Freefall.Katar tez juz byl ale nie pamietam u kogo.Dam znac jak znajde.